Polityka plików cookie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Przejdź do głównego menu Przejdź do menu podmiotowego Przejdź do treści Przejdź do stopki
Strona testowa BIP Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Punkty Obsługi Klienta - BIP Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Punkty Obsługi Klienta

2022-11-07 13:26
290

Treść dokumentu

Punkty Obsługi Klienta

Wydział Obsługi Klienta - Punkt Obsługi Klienta 

Parter przy wejściu głównym do budynku Urzędu Miejskiego

ul. Powstańców Śląskich 5-7

41-800 Zabrze

e-mail: umz@um.zabrze.pl

telefon: 32 37 33 346

Punkt Obsługi Klienta czynny:

poniedziałek       7.30 - 17.00

wtorek - piątek   7.30 - 15.30

Zakres działania Punktu Obsługi Klienta

• udzielanie informacji na temat zadań i kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu, ich lokalizacji i godzin pracy,

• wydawanie wniosków i druków obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz udzielanie informacji w sprawie prawidłowego ich wypełnienia,

• przyjmowanie pism i wniosków kierowanych do Urzędu za wyjątkiem wniosków w sprawach meldunkowych, dotyczących dowodów osobistych, paszportów, praw jazdy oraz rejestracji pojazdów  i działalności gospodarczej.

Wydział Ekologii - Punkt Obsługi PONE (Program Ograniczania Niskiej Emisji na terenie miasta Zabrze)

Centrum Handlowe M1

ul. Szkubacza 1

41-800 Zabrze

e-mail: niskaemisjazb@ecoscan.pl

telefon:

  • Mateusz Jaruszowiec, tel. 504 218 836
  • Karol Majewski, tel. 792 243 432

Punkt Obsługi Klienta czynny:

wtorek - 11.00 - 15.00

środa - 10.00 - 17.00